wtorek, 12 marca 2013

polityka

Political corectness to też demagogia, taka trochę ? rebours. Chodzi o to by uchodzić za szlachetnego i broń bośe nie powiedzieć coś brzydkiego o Zydzie czy Arabie. Jest to taki rasizm wyrafinowany. Ale jesli Zyd czy Arab to taki sam człowiek jak nieZyd i nieArab, to mogę go krytykować jak każdego człowieka. Przywalanie le Penem jest właśnie takim poprawnościowym terroryzmem. W szkole ,w której pracowałem przez wiele lat miałem wspanialych przyjaciol muzulmanow i dobrze by bylo gdyby niejeden rodak brał z nich przykład. Ale przez kilka lat mieszkałem w dzielnicy z Arabami i niestety było to cieżkie doświadczenie; włamywali sie do piwnic, zniszczyli wszystkie domofony, skrzynki pocztowe, parę razy pobili mojego syna. Trzeba było stamtąd uciekać. Pierwsi zorientowali się Azjaci(Vietnamczycy), potem uciekały kolejne rodziny francuskie, wreszcie i my. I Le Pen nie ma tu nic do rzeczy, bo problem istnieje. W czasie meczu piłki nośnej między drużyną Francji i Algierii doszło do poważnych incydentów, posiadający obywatelstwo francuskie Magrebincy zaczeli gwizdać i rzucać petardami, kiedy grano Marsylianke. Oni na tych przedmieściach faktycznie korzystają z tych allocations familiaires, a gardzą Francuzami. Młody Arab podrywa Francuzki, ale nie daj bóg, gdyby jakiś Francuz dobierał się do jego siostry. Oni są po prostu rasistami. Gdzieś wyczytałem, ze utrzymanie jednego miejsca w zlobku panstwowym kosztuje ponad 2000 zlotych publicznych pieniędzy.
Moze ktos wpadl na pomysl: „likwidujemy zlobki, a po tysiaku przeznaczamy na dziecko. I tak jestesmy o tysiaka do przodu!”
Tylko zastanawia mnie, czemu do 18 roku zycia?
3 lata pozniej – likwidujemy publiczne przedszkola, zeby nadal bilans sie zgadzal.
Pozniej szkoly podstawowe, gimnazja (tych to by mi nawet szkoda nie bylo), wreszcie szkoly srednie – w sumie slusznie, skoro mature moze zdac kazdy: zakreslajac odpowiedzi losowo ma sie spory procent szans na zdanie, i sporo wysilku by trzeba, zeby jednak nie zdac.
Dobrze, ze obowiazek edukacyjny jest w Polsce do 18ego roku zycia. Bo dalej juz musialby pasc na uniwersytety, a to juz by sie chyba prof. Staniszkis nie spodobało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz